dimanche 1 octobre 2017

Ik stel me voor (Sophie)

Hallo iedereen, 

mijn naam is Sophie. Ik vertel je mijn leven. Ik ga naar school aan St-Joseph Sacré-Cœur van La Roche. Il woon in Freyneux. Ik volg Nederlands op school.  

Ik heb veel zussen, maar alleen maar één broer. Ja, ik heb vijf zussen !!! Ze heten Émilie, Pauline, Héloïse, Céline en mijn tweelingzus heet Magali.  Mijn broer heet Etienne.  Ik  ben bijna 13.  Ik word 13 op 22 september 2017. Mijn zus Émilie is bijna 29 jaar, Pauline is bijna 27 jaar, Héloïse is bijna 23 jaar, Étienne is bijna 19 jaar en Magali is bijna 13 jaar...  als ik natuurlijk ;)  

Ik  heb 2 honden en een kleine kat, veel varkens en koeien. Ja, bij mij thuis hebben we een boerderij.

En jij, hoeveel zussen heb je?      
Heb je dieren thuis ?  

                                           Sophie   

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire