mercredi 4 octobre 2017

Goeidag allemaal ! (Magali)

Goeiedag! Il ben Magali Tassigny. Ik ben dertien jaar oud sinds tweeëntwintig september.

Ik ga naar school in La Roche-en-Ardenne.  De school heet Sint-Jozef Heilig Hart.  Ik zit in het tweede middelbaar.

Ik heb een grote familie ; ik heb vier zussen, een broer en een tweelingzus. De eerste is getrouwd en ze heeft twee zonen, ze is achtentwintig jaar oud. De tweede is mijn peettante, ze is zevenentwintig jaar oud. De derde is vierentwintig jaar oud (ze is binnenkort getrouwd), de vierde is tweeëntwintig jaar oud, de vijfde is mijn broer, hij is achttien jaar oud, en dan heb je nog mijn tweeling en ik.

Ik heb veel dieren. Ik heb twee honden, ze heten Cannelle (Kaneel in het Nederlands) en Pinda (ook een Nederlands woord !). Ik heb een kat, hij heet Brice. Mijn vader heeft een boerderij dus we hebben koeien, varkens, schapen, kippen,...


Dat is alles, ik hoop dat je het leuk vond.

Daag!


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire